De kwaliteit van uw zorg I Onze focus

Goede zorg is transparante zorg. Daarom delen we wat patiënten, de overheid en officiële accreditatie instanties van onze zorg vinden.

Lees meer over onze kwaliteitszorg

De zorg van morgen I Wij bouwen voor u

Tegen midden 2027 ondergaat uw ziekenhuis een heuse metamorfose. We creëren een zorgomgeving die aansluit op onze toekomstvisie.

Lees meer over het Ruimteplan

Corona Update: 24 maart

Op vraag van de Overheid stelt het UZ Brussel vanaf maandag 16 maart alle niet-dringende consultaties, opnames, onderzoeken en ingrepen uit. De betrokken patiënten worden persoonlijk gecontacteerd. Daarnaast neemt het ziekenhuis nog tal van andere maatregelen. Zo wordt bijvoorbeeld, met een aantal uitzonderingen, alle bezoek verboden.

Info voor patiënten of bezoekers Info voor huisartsen Pers Updates Strijd samen met ons tegen Corona

Nieuws en activiteiten

Er leeft wat in het UZ Brussel, lees de nieuwsberichten en bekijk de activiteiten.

Neem zelf uw zorg in handen!

Als patiënt heeft u het recht om alles te weten over uw gezondheid en behandeling. Overleg tussen patiënt en zorgmedewerkers is de basis van goede zorg. Wederzijds respect is de essentie.  Het UZ Brussel geeft u praktische tips om zelf betrokken te zijn bij uw behandeling.

Lees de tips en neem zelf uw zorg in handen!

Hoe het UZ Brussel bereiken?

Stippel uw route naar het UZ Brussel uit via Google Maps.